zobacz

Oferty
Pracy

Specjalista ds. wsparcia klienta biznesowego z j.portugalskim

Twoje zadania:

  • udzielanie wsparcia technicznego klientom w języku portugalskim
  • rejestracja przyjętych zgłoszeń
  • diagnozowanie problemów i udzielanie pomocy klientom
  • współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu
  • udział we wdrożeniu nowych usług dla klientów

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym 24/7
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • Multisport
  • pakiet relokacyjny
  • świeże owoce w każdy piątek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka portugalskiego
  • dobra znajomość j.angielskiego
  • wysoka kultura osobista w kontakcie z klientem
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w środowisku help desk lub call center będzie dużym atutem

Administratorem danych jest Diebold Nixdorf BPO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-305, Al. Jerozolimskie 142B . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922

Lokalizacja Warszawa
Wymagany
język
Angielski Portugalski
Global Delivery Center EMEA
czytaj
więcej