zobacz

Oferty
Pracy

Specjalista ds. wsparcia klienta korporacyjnego z j. niemieckim

Twoje zadania:

  • współpraca z najbardziej znanymi markami z branży retail, paliwowej i bankowości
  • rozpoznawanie sytuacji i rozwiązywanie zgłoszeń
  • rejestracja informacji w aplikacjach serwisowych
  • koordynacja wizyt serwisowych u klienta
  • rozwijanie bazy wiedzy produktowej
  • dbanie o wysoki poziom obsługi

Oferujemy:

  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • pakiet szkoleń na start
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy
  • rozwój w organizacji w drodze rekrutacji wewnętrznych
  • kartę Multisport
  • opiekę medyczną
  • ubezpieczenie

Wymagania:

Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać.

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
  • dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym
  • wysokich umiejętności komunikacji
  • entuzjazmu i chęci do nauki
  • otwartości na dynamikę, ponieważ cały czas się rozwijamy

Administratorem danych jest Diebold Nixdorf BPO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-226, Popularna 82 . Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne. Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922.

Lokalizacja Szczecin
Wymagany
język
Niemiecki
Global Delivery Center EMEA
czytaj
więcej